Etiketter

, ,

20120601-093656.jpg
Min högra axel.

Efter gårdagens koppningsmassage hos Lisa ser jag ut på följande sätt. Två elaka svartlila märken där hon satte fast koppar.

Innan dess hade hon masserat i svepande rörelse med kopparna över hela rygg och säte. Över ryggen är detta gudomligt skönt, och det går att massera över ryggrad, leder och skulderblad utan att det känns konstigt eller gör ont. Det känns lite som att sväva när musklerna och framförallt bindväven lyfts upp via vakuum istället för att knådas neråt som i klassisk massage.

Över sätesmuskler, samt baksida och utsida lår är det inte lika gudomligt. Här är dålig cirkulation i samband med mycket spänningar, det känns för jävligt faktiskt. Jag föder hellre barn! Men ont skall med ont fördrivas och jag kommer klart att boka igen!

Det här var min andra session med koppningsmassage och just ryggen kändes lite bättre den här gången.
Tack Lisa!

Har ni provat?

