Etiketter

, ,

Fröken har blivit lite av ett retsamt öknamn från Kaffebönan som jag både i verkliga och bloggande livet petar och puttar skämtsamt med!

I löv you, bönan! This is for you!

Detta bildspel kräver JavaScript.

Jag har använt: (om jag minns rätt)

Flytande foundation från Lumeme, applicerad med kabuki. KABUKI! Tack för att jag läste Killer Colors blogg idag, har aldrig en funderat på att den skulle ge så bra resultat!
Mineralfoundation från i.d i färgen Fair
Svart kajal från Lumene. Mycket svärta men väldigt kletig. Runt ögon, på nosen, morrhår och bryn.
Svart ögonskugga med guldglitter från Make Up Store, ”jubilee”, den har jag haft på nosen och fixerat kajal runt ögat.
Vit ögonskugga från Dermanord till morrhårskuddarna.
Dammat lite bare minerals rouge på kinderna, ”hint”.
På läpparna har jag en ögonskugga från Shiseido som ligger i en palett.

Inser förtvivlat att jag faktiskt glömde mascara, men jag hade trots allt inte tänkt gå ut så här 😉

Nu ska jag gå och tvätta av sminket igen, om det någon gång kommer ringa oväntat på dörren är det ju när man ser ut så här!

