Etiketter

,

För ett tag sedan hakade jag på ett erbjudande om prenumeration på Aftonblandets tidning Wellness. Jag minns inte, det kanske var tre nummer för 99kr eller liknande. Jag ska vara helt ärlig; jag bläddrade i den första, de andra två har bara hamnat i en hög. Känns som en helt meningslös tidning! Den har inte gett mig någonting värdefullt att tänka på alls. Jättetråkigt. Så, jag kommer avsluta prenumerationen helt enkelt.

Förra veckan dök det upp en avi i brevlådan att jag hade paket att hämta ut, avsändare Wellness. Jag hoppades klart innerligt att jag inte beställt något av stötande material i sömnen och blev lite småglad när jag öppnade paketet:
Inte illa för en prenumerations-goodie! Jag kunde minnas att med prenumerationen skulle man få en gåva från TheBodyShop, men inte trodde jag att de var av fullstorlek!  I min värld var det mindre storlekar, typ reseförpackningar, ni vet.

Jag kommer trots denna fina gåva inte fortsätta prenumerera. Men jag kommer dofta som gudinna!

 

