Taggar

, , , , , , , ,

Men inga minnesluckor 😉 Bara fina luckor i The Body Shops julkalender!

Det har varit några buzy dagar under ytan av trötthet, förberedelser till sonens födelsedagsfirande och alldeles för mycket mat. Troligtvis kan det finnas en begynnande förkylning som försöker knocka mig, jag ska försöka stå emot!

I alla fall så har bloggen och luckorna blivit lidande. Nu tror jag inte att ni missat vad som finns i luckorna då många bloggare visar upp innehållet, men för mitt eget dåliga samvetes skull lägger jag ut alla tre dagars fina produkter nu!

bilderna är hämtade från The Body Shops hemsida

Lucka 9: Peppermint smoothing pumice foot scrub är en frisk pimpstensskrubb för trötta fötter.
Lucka 10: Shea body scrub till kroppen innehåller solrosfröpöja, (som är bra för bla väldigt torr hud!), salt, sheassmör och socker.
Lucka 11: Wild rose nourishing hand butter är en fetare kräm till händerna och lämnar en liten hinna och tar en stund innan den går in. Passar till kurbehandling på natten.

Har ni provat någon av produkterna?