Etiketter

,

Den 2 december tävlade jag om detta fina kit hos Totalbeauty.se För två dagar sedan fick jag ett mejl från Carina som driver sajten att jag vunnit ett av kiten och idag kom ett fint paket från Lily Lolo.

Paketet/vinsten innehåller: (kapar från Totalbeauty’s inlägg!)
1 Puder – Flawless silk
1 Concealer – Blush Away passar alla och är mot röda partier och rodnader
1 Puderborste (Nyhet hösten 2011)
1 Concealer borste (Nyhet hösten 2011)
1 Angle brow brushes (Nyhet hösten 2011)
1 Ögonskugga Witcypoo
1 Ögonskugga Angelic
1 Ögonskugga Gunmetal eller Bronze Sparkle Jag valde Gunmetal!

Jag hade faktiskt helt glömt att Blush away skulle ingå i den här vinsten så jag blev glatt överraskad då jag kikat på den! Jag har dessutom varit på jakt efter ett finishing puder ganska länge, men inte kommit mig för att köpa något. Nu har jag helt plötsligt båda!

 Tack Carina och Lily Lolo för det fina kitet!

