Etiketter

, ,

Förra veckan vann jag ett mycket fint paket innehållande produkter från Lily Lolo. Jag har haft en mycket envis förkylning så jag har inte velat röra skuggorna, ens med pensel som går tvätta.

Här kommer en bildkavalkad på de tre skuggor som fann i paketet;

Till vänster: Witchypoo – krämig matt svart, och jag menar riktigt svart!
I mitten: Gunmetal – precis så skinande som metall är! Jag vill dra på hur mycket som helst!
Till höger: Angelic – vit, ljus, skimrande, aningen glittrig, det måste vara änglarnas stoft, den är så vacker att jag tappar andan! Och den går inte ens att göra rättvisa på bild, för den syns väldigt dåligt. Men jag sitter här och fånler lite, fin är den!

Bilderna är tagna först i ljuset från spotlights på badrummet och sedan i uterummet i det som vi just nu kallar för dagsljus. Skuggorna känns lätta att jobba med och kan skuggas fint. Jag vet vad jag ska ha på julafton i alla fall! Kanske att de känns aningen torra på handen nu (jag bjuder på  mina rynkiga händer!)  men jag som är fast beroende av fuktspray kommer nog inte känna av det i ansiktet.

Nu blev jag så klart mer nyfiken på Lily Lolo och kikade in på eleven.se som säljer märket. Där hittade jag tex Golden Lilac som går i lila med guldigt skimmer eller Green Opal, en ljus grön färg med skimmer. Och alla skuggorn ser ut som godis på bilderna, mums!

Vidare ser jag att de har ett stort utbud av foundation! Från ljusaste ljus till mörkare toner! Och frågan är om jag ska beställa China Doll redan nu? Ja, ni vet, som en julklapp till mig själv? 🙂

Om det är så att man kanske vill vinna produkter från Lily Lolo, fick jag ett tips att det tävlas lite på deras Facebook-sida. Hoppa in, gilla dem och tävla i deras rimstuga! Lycka till!

