Etiketter

, , , ,

Idag kom The Body Shops magazine i brevlådan och jag blev tvungen att öppna den direkt! Omslaget såg inbjudande ut med en burk body butter, med choklad! Jag gillar choklad! Chocomania beskrivs som exklusiv med kakaosmör och 12 andra Community Fair Trade-producerade ingredienser. Tillsammans med tidningen kom också en tester på body buttern Chocomania och den ska jag testa ikväll!

Vidare kunde jag läsa om Drops of Youth is serien Nutriganics som ska ge lyster och vitalitet. Jag älskar serum. Inte bara för att de ofta är koncentrerade och fyllda med vitaminer, de känns också extra lyxiga. Att kunna ge huden lite extra.

Jag har verkligen fått en The Body Shop-renässans i och med julkalendern som jag vann innan jul. Mitt badrumsskåp och hyllor i duschen har fått ett riktigt lyft och jag har hittat många nya favoriter, bl.a schampoo och inpackning från serien Rainforest, flertalet showergels och body balm från Spa Wisdom Polynesia.

På torsdag håller The Body Shop bloggträff och jag kan inte medverka. Vilken miss, men det blev lite tajt i schemat. Annars hade jag så gärna deltagit med andra bloggare, klämt och känt på ljuvliga nyheter.

Nu hoppar jag in i duschen så att jag kan testa Chocomania body butter!

