Dagen började väldigt trevligt, lugn frukost, Elliot-mys i soffan och barnprogram. En liten runda till biblioteket och pannkakor till lunch. Klockan är då strax efter 13.00 och vi tänkte plantera lite chilifröer, bara för att det är roligt att se fröer gro och växa sig stora!

Då ringer the boss, Janni. Hon saknar mig, mycket! Och jag får _lite_småpanik_ för att jag glömt skriva upp en arbetsdag i kalendern! Att min arbetsrock inte är riktigt ren. Att jag inte vet var jag ska göra av Elliot! Iiiiih!

Kommer ni ihåg att jag pratade om magkatarr igår? Då behöver man inga överraskningar som den här dagen!

Det har trots allt blivit en okej dag. Jag hade lite svårt för att hitta rätt fas och rytm att jobba i. Det kändes lite som jag var i en annan dimension är kunderna, och det var en ny upplevelse. Men jag vill inte ha det så fler gånger! Imorgon måste jag kolla över schemat lite 🙂 Måste hitta rätt fas igen!

 

