Taggar

, , , , , , , , ,

Ja, kanske håller jag på att konvertera till Dermalogica. Den torra och kalla vinterkylan gör att huden känns torr, fnasig, irriterad och eksemen ger inte riktigt med sig. Jag har använt UltraCalming cleanser och Barrier Repair in en månad men vill ha liiiite mer. Idag investerade jag i UltraCalming Mist (ansiktsvatten) och Intensive Moisture Balance. Krämen doftar, precis som jag minns den, kräk. Jag får hålla andan helt enkelt.

Jag ÄLSKAR Nimue och har svårt att släppa dem. Får ett litet sting av dåligt samvete när jag tänker på det. Men all kärlek till Dermalogica när huden behöver få återhämta sig.

Produkterna har jag köpt hos Harmoni i Åstorp. För er som har vägarna förbi har de 50% på sitt sortiment av Youngblood pga leverantörsbyte. Jag tror mig veta vad som kommer till dem istället, och jag är jolly-jolly happy!