Etiketter

, ,

Idag ska jag bikta mig för mina läsare. För en del kommer det inte alls låta så farligt, andra menar att jag hädar..

Confession:
– Jag är ingenting från MAC. Inget. Nada. Zero.

Efter lite makeup-blogg-surf märks det snabbt att MAC är ett hett märke och jag har inte fattat hypen. Jag är inte så mycket ”makeup” heller som hudvård kanske. Jag har en gång för kanske 20 år sedan ägt en mascara som mamma köpte till mig, men jag var långt från imponerad. Sedan dess har jag inte direkt jagat märket.

I NV-Skåne tror jag dessutom inte att det är så lätt att få tag på. Har det förändrats, någon som vet?

Vid något tillfälle har jag snabbt kikat på produkterna på Åhléns City i Stockholm. Men jag har kanske inte ro i kroppen, har ni sett utbudet?

Om jag ska prova något från MAC, vad rekommenderar ni?

