Etiketter

, ,

Fina trioskuggan som jag visat snabbt innan och blivit småkär i är numer ren pur kärlek.

Skuggorna är otroligt lätta att arbeta med, smular minimalt och är bra pigmenterade. Metalliclooken är magisk!

Mitt enda lilla minus med trioskuggan, och det gäller även den jag köpte i somras, de är lite svåra att öppna. Eftersom jag arbetar som hudterapeut har jag inga naglar att tala om. Jag når dåligt in till ”clutchen” som ska tryckas till lite.

Priset för en Eye Shadow Trio är 119:- och väl värt pengarna!

Den här skuggan vann jag i en tävling som IsaDora hade på Twitter. De kommer ha återkommande tävlingar under hashtag’en #WonderfulWednesday. Så om ni inte redan följer IsaDora på Twitter är det läge att börja nu och hålla utkik varje onsdag!

I ljuset på badrummet

I dagsljus vid fönstret

I ljuset på badrummet

I dagsljus. Tyvärr syns färgerna väääldigt dåligt på den här bilden.

Tack till IsaDora för den fina skuggan!

