Taggar

, ,

Helst av allt skulle jag vilja packa ner allt i väskan och ta med på semestern till Italien! Trenden för i år verkar vara att man väljer ”antingen eller”, knalliga naglar eller fokus på ögonen eller uppseendeväckande läppar. Det där kommer jag få väldigt svårt med känner jag som älskar färg i makeup!

Kollektionen domineras av blått och grön med inslag av rosa och orange.
Mest lockande är:

  • Perfect Moisture Listick respektive Moisturising Lipgloss i färgen Coral Glow. Inte så att Tropical Pink på något sätt inte är fint, men jag tror Coral Glow blir min favorit. Jag har dessutom redan ett rosa gloss från ArtDecos senaste kollektion.
  • Wonder Nails-lacken Paradise Green och Papagayp Blue ska slitas med hälsan för att sedan lackas om igen!
  • Eye Shadow Trio med tre läckra skuggor i färgerna mycket skimrigt guld, grönt och blått.

Har ni fastnat för något i kollektionen?