Taggar

, , , , , , , , ,

Och jag med! Jag ser att ni fortfarande kikar in ibland och ni hittar hit via sökord och det är jättekul!

Jag har nyligen varit på semester, troligtvis i Österrikiska himmelriket, och haft det hur bra som helst!

Givetvis har jag hunnit med lite beautyshopping också, det har jag tänkt visa er här inom kort!

Jag hoppas att ni alla haft en riktigt fin sommar, men vila, återhämtning, god mat och vänner. Nu ligger hösten framför oss och vi får börja förbereda huden för lite hårdare väder.

Jag kommer alltid att rekommendera Nimues Element Barrier, egentligen året om, men speciellt vid kallare årstider. Element Barrier läggs över din vanliga dagkräm och skyddar hudens barriär mot kyla, vind och vatten. Finns att köpa hos Nimue-salonger och en lista på återförsäljare finns här: Till Nimue-salonger!

Så, ut och njut av kall hög luft, men tänk på att skydda huden.