Etiketter

, , ,

Om jag enbart utgår från mitt yrke och stora intresse här i livet så kommer klart hudvård och makeup högst upp på önskelistan. Det kan vara nya produkter jag är nyfiken på eller gamla favoriter som jag inte vill vara utan. De kommer att dyka upp i bloggen, helt utan inbördes ordning, för favoriter kan inte listas. Man måste ha alla 😉

Först ut är en julkalender för skönhetsnördar! The Body Shop har verkligen satt huvudet på spiken när de gjorde dessa tre varianter, alla lyxiga på sitt sätt men med lite olika värde och produkter i. Det här är klart en julklapp som ska levereras innan jul. Allra senast 1 december! (som är idag, jag vet!)
I år är jag utan kalender, både tid och ekonomi satta käppar i hjulet och jag har inte fått tummen ur helt enkelt. Jag får nöja mig med att kika i andra bloggar vad som gömmer sig i luckorna och glädjas med dem!

Kalendern finns i tre utföranden; Luxury, Deluxe och Ultimate med olika pris och innehåll. Alla produkter innehåller ingredienser som är producerade genom Community Fair Trade och packas av Samhall, ett rikstäckande serviceföretag som ger arbete åt människor med funktionshinder eller förslitningsskador.

Luxury 800kr

Luxury 800kr

Deluxe 1000kr

Ultimate 1200kr

Ultimate 1200kr

