Etiketter

, ,

20130118-110635.jpg
Tidigare i vintras fick jag hem den här produkten från Toni&Guy, med förhoppningen om att den skulle tygla torrt och statiskt hår.

Mitt hår är tjockt, svårstylat på grund utav tyngden och främsta mål är bara att ha ett friskt välmående hår.

I det avseendet tycker jag att den här produkten är bra. Den ser ut som en vanlig kräm och ska fördelas i handdukstorkat hår och sedan styla som du brukar. Jag låter mitt hår självtorka eller fönas, (det händer väl tre gånger om året ungefär!). Jag har även testat att arbeta in krämen i torrt hår och det fungerar lika bra.

Håret får en fin finish med glans, känns som att det behåller fukten och inte blir frizzy. Krämen fungerar även antistatiskt.

En hår-räddare i vintertid!

Pris för 100ml: 140kr och säljs exklusivt på Åhléns och Kicks från och med 14 januari.

