Taggar

, , , , ,

Deborah Lippmans vårkollektion 2013 heter Romantic Rapture och beskrivs i pressmeddelandet som ”modern, sofistikerad och romantiskt feminin”. De ska redan finnas ute i butik och kostar 169kr.

Careless Whisper – ljust nudefärgat med skimmer, som pärlemor direkt på naglarna. Jag är inte så mycket för dessa nudelack, de ”försvinner” på mig, men oavsett så himla fint att jag nog köpt det ändå.
Groove is in the heart – beskrivs som ”laxrosa”, men jag tycker att det har en klarare rosa ton. Mer rosa lollipop, så fint, så vackert, så sött! Ska endast behöva ett lager för full färg och vara i flera dagar. (min dröm!)
Moon Rendezvouz – dovt blå med skimmer, sjukt snygg nyans! Lite edge och attityd!

Alla färgerna ser fina ut och ni vet känslan av ”VILL-HA-ALLA” och plånboken bara ”nääääääjj!”.

romanticrapture1