Etiketter

, , ,

LeonaLewisFör ett par veckor sedan meddelade The Body Shop sin nya Cruelty Free-ambassadör, världsartist och djurrättskämpen (samt otroligt vackra) Leona Lewis.

Tillsammans med ny ambassadör kommer även en mindre och limited edition-kollektion med utvalda produkter, mycket passande en vacker vår-makeup.

LLglosscollage

Fyra nyanser av Lip Gloss Deerlicios. Jag gillar alla utom bronze, troligtvis för att det inte är en färg som skulle passa mig. Pris: 155kr.

LLblushcollage

Ibland släpps det fina askar, borstar och tryckta mönster i pressande produkter som gör att man drar lite efter andan. Här är ett exempel. Vacker dosa till blusher och bronzer och en borste som liksom blir ”the borste of choice”.
Shimmer Palettes finns i rosig blusher och en bronzer som ger en solkysst hud. Pris: 295kr. Blusher brush: 195kr.

I kollektionen finns även White Musk Libertine, både som parfym, 295kr och Eau De Toilette, 225kr.

Hela kollektionen släpps den 4 april. Jag längtar och vet nu vad jag ska köpa för mitt presentkort: Oh Deer Blush, Blusher brush och minst ett gloss, troligtvis Petal!

