Taggar

, , , ,

20130317-115811.jpg

MAC Paint Pot Rubenesque är en högpigmenterad krämig ögonskugga som torkar efter applicering. Passar även som primer om man vill komplettera med fler skuggor. Riktigt bra hållbarhet.

Jag kommer troligtvis att köpa en ljusare variant som kan fungera bra de dagar jag inte ids lägga mer makeup, men ändå behöver ljusa upp ögonpartiet en aning.

Pris: 200kr på kicks.se

Smashbox Limitless Eyeliner köpte jag i färgen smoke. Pennan är en vattenfast eyeliner som även går att sudda lite. Hylsan innehåller en vässare, (supersmidigt för oss som alltid saknar vässare!), däremot inte världens bästa vässare.

Här önskar jag mig Black Violet och Peacock.

Pris: 165kr på kicks.se

Estée Lauder Sumptuous Waterproff Mascara är en riktigt bra vattenfast maskara! Punkt slut! Lätt att applicera, känns lätt på fransarna och separerar dem fint.

Den är så vattenfast att den nog skulle sitta i flera dagar om jag inte tvättat bort den. Jag måste köpa en bra eyemakeup remover helt enkelt. Till och med min vassa rengöring från Nimue har svårt med denna maskara.

Pris: 305 på kicks.se

Länkarna går direkt till respektive produkt.