Taggar

, , , , , ,

Här är ett lack som jag kanske inte visat tidigare. Jag trodde att jag gjort det, men kan själv inte hitta det på bloggen! Det är ganska svårmålat, blir lätt randigt, men den här gången tycker jag nog att jag lyckats riktigt bra.

Lacket köpte jag under semestern i Italien i somras, och jag ångrar så mycket att jag inte köpte fler. De har många fina färger!

PUPA #730 Afro Iridescent

Bilden har jag egenhändigt ”stulit” från deras hemsida PUPA:s hemsida: http://www.pupa.it/eng/nails/nail-polish/Product/lasting-color_9.aspx#730

Jag har grundat med baslack från Essie, målat två lager av lacket från PUPA och sedan avslutat med ett ett lager Seche Vite. Vad tycker ni?

20130410-095129.jpg

20130410-095139.jpg

Lacket målades redan i måndags och fotograferades nu på onsdag förmiddag. Hållbarheten känns jättebra förutom längst ut på nageln där slitage givetvis är som störst.