Taggar

, , ,

20130411-115125.jpg

Ibland tänker jag ”hur svårt ska det vara med eyeliner egentligen?” Riktigt svårt uppenbarligen. Därför kommer jag att kallas eyeliner-rookie hela livet, jag får ständigt öva och underkasta mig de med sjukt fina linjer och vingar.

Inte nog med att man är lätt darrhänt, ögonlocken är inte helt plana längre. (Hej 35+) Så även om man verkligen lyckas med ett rakt streck när man fixerar locket, sjunker det ihop igen när man släpper fixeringen.

Här är en liten eyelinerpenna från Gosh som gör det lite enklare i alla fall. Inte perfekt, men good enough. Gosh Long Lasting Eyeliner Pen i färgen Carbon Black.
Nu minns jag inte hur det är med Gosh, går de att köpa i Sverige? Just den här pennan köpte jag på semestern i somras.

20130411-115109.jpg

20130411-115117.jpg