Taggar

, , , , , ,

bellabuysjuly2013GOSH 612 Galaxy, NYX Black, NYX, Gilded Glitter, NYX Sexy Plum och NYX Red Noir.

Bella, som driver skönhetsbloggen Saint Bella Beauty, erbjöd sig att langa (till att börja med) Gilded Glitter för jag tyckte det var så läckert. Det hela slutade med fem nya lack som snyns på bilden ovan, och ett gloss från MAC, som jag tänkte visa i ett senare inlägg för sig själv.

Utöver de fyra lacken från NYX fick Bella fria händer att välja nåt som verkade kul och jag är inte jättepetig, hudvård och smink är ju generellt kul, eller hur? Mina kriterier var typ ”ej orange, tegelrött eller lack som krackelerar”. Med de direktiven köpte hon GOSH Galaxy (som jag knappt kunnat ta ögonen från) och ett Cremesheen Glass-gloss från MAC som är så mycket jag i färgen att det var kärlek vid första ögonkastet!

Tack Bella, för en jättetrevlig eftermiddag med våffelfrossa och sminknörderi!

PS Är du nyfiken på glosset från MAC har jag lagt upp en bild på mitt Intagramkonto ”skincarebymalinr”.