Etiketter

, , , ,

svartvit004Saker man får för sig mitt i natten när man inte kan sova: kombinera kritvita Alpine Snow från O.P.I med Black från NYX. Efter att jag applicerat två lager vitt hade det varit bra med en rulle tejp för att göra mina grafiska mönster.

tydligen var det en lite för svår uppgift sådär mitt i natten för det fanns ingen tejp att uppbringa. Jag hittade däremot en rulle med God Jul-etiketter. Dessa klippte jag sedan små lappar av och klistrade över det vita. Sedan två lager av Black.

Nu tittar vi inte på detaljer idag, okej? Linjerna är inte helt raka, på sina ställen har det svarta läckt in över vitt och på nån nagel har överlacket smetat svart över vitt etc.

Min svarta sida säger, spring ut på stan, festa och var supersnygg. Den vita sidan säger för fasiken, lacka av och bete sig som folk. Gör om gör rätt, om du ska göra grafiskt!

svartvit001

svartvit003

svartvit002

 

