Taggar

, , ,

20130816-120552.jpg
Bilden är en skärmdump från deras hemsida.

Om nu någon har missat att M•A•C Cosmetics nu har öppnat sin svenska sida med webshop, så meddelar jag det här!

För mig är M•A•C lite av en nyvunnen kärlek för mig. Jag minns att min mamma köpte en mascara till mig för cirka 25 år sedan, jag var långt från imponerad, vilket har gjort att jag inte intresserat mig för märket mer. Samt har jag trott att bara såna dära makeupartister använder just M•A•C. Jag vet att jag är fånig!

Men det visade sig att helt vanliga människor kan använda M•A•C! Med bra resultat dessutom! Jag köpte min första flytande foundation i våras och är fullständigt såld. Likaså med både läppstift och gloss. Så det blir klart mer M•A•C här framöver, även om jag får gissa färg och finish via hemsidan. Jag gillar ju överraskningar!

Har ni några favoriter från M•A•C?