Taggar

, , ,

chgcharmed005China Glaze Charmed, I’m Sure från höstens kollektion Autumn Nights är faktiskt mitt allra första lack från dem. Jag har hört mycket gott om dem men aldrig orkat kolla genom sortimentet helt enkelt. Men så såg jag bilder på just den här kollektionen, och även om den är långt från perfekt, finns det ändå flera lack jag kan tänka mig.

Sedan såg jag att Drömteori visade upp kollektionen och länkade till swatches och jag blev liksom bara tvungen. Två lack ur kollektionen beställde jag och Charmed, I’m sure är det det första jag visar upp.

Vad tycker ni? Jag älskar! Svart, lila, plommon, murrig höstfärg. Ganska lättlackat krämlack, jag var snål med färg i första lagret och fick flöda på lite mer i andra, då täckte det perfekt.

Jag har köpt mitt China Glaze hos eleven.se och där kostar de 98kr.

chgcharmed001 chgcharmed002 chgcharmed003 chgcharmed004