Taggar

, , , , , , , , ,

Så här är det:
apotekhjartat001Hemma har man en sjuk sambo och son. Dessa två behöver till exempel Ipren, Panodil, halstabletter eller liknande förtäring. Man går in på ett apotek, i detta fall Apotek Hjärtat. Och vips! har man handlat tillräckligt för att betala biträdets lön! Dessutom blir man lika chockad som sist!

Oh well! Förutom det på bilden som kanske helt uppenbart är inhandlat till hon i familjen som håller sig frisk och dessutom tycker om hudvård och makeup? (Det är jag om ni undrar!)

Sprayen från A-derma har jag ingen användning för, än i alla fall. Men jag kunde inte motstå en spray som det står ”kylande och uttorkande på”. Jag brukar köpa de som det står ”återfuktande” på. Men denna ska ha god verkan på till exempel vattkoppor, och jag tänker att de dyker väl upp om man har en femåring här hemma? Han har tidigare haft en släng av svinkoppor, och kommer de tillbaka lär jag testa sprayen på dem!

Sen köpte jag även en återfuktande och svalkande spray från La Roche-Posay, och hur har jag klarat mig utan den innan? Svalkar, lugnar, återfuktar. Gudomlig. Känns som ett stilla duggregn. Kärlek!

Lacket ja.. jag skulle inte ha något lack alls faktiskt. Jag hade lyckats stå emot montern med både Boots No7 och Apolosophy, för nya och otestade lack har jag redan hemma. Men framme i kassan kunde jag inte stå emot längre! Hej merförsäljning! Tro inte att jag vet, att jag faller för det! För jag vet!

Dessutom fick jag en fin liten rabattkupong så nu måste jag åka dit igen!🙂

PS Jag köpte även medikamente till familjen, tummen upp på det!