Taggar

, , , , , ,

Man skulle kunna tro att det var min födelsedag i veckan som gick, men den är ju inte förrän på onsdag! Det har kommit en del utskick och det har varit en fröjd att gå till brevlådan. Så himla trevligt istället för räkningar, eller vad säger ni?

I veckan kom ett väl tilltaget utskick från L’Oréal med bl.a nyheter från Maybelline, L’Oréal och mitt favoritlack Essie. En del så himla fina grejer som jag snart ska visa er!

Sedan dök även The Body Shops Honeymania upp, en blommig, fräsch och honungsdoftande serie för kroppsvård. Duschgelén och Bubble bath melt känns som flytande honung, men utan ”klistret”.

Det kom också ett utskick med Sanotint hårfärgning, denna gång med skål och appliceringspensel! Nu har jag precis lagt fina pengar på en frisör som fixat barret, jag måste hitta ett blont offer som vill fixa håret!

Glossybox kom i fredags! Ni vet hur jag skrev ”Don’t disappoint me now!” Oh well, det gick inte så bra. Tänk er att det dyker upp en vacker box i brevlådan, silkespapper och rosett. Och när man sen öppnar är det ”jahaaa….” Lådan innehåller bl.a ett läppglans i bajsbrun färg. Wow. Fashion statement.
Jag blev så less att jag har inte bemödat mig med att kika igen.

I helgen som gick firades jag och min syster, nu snackar vi fina presenter och alltid trevligt sällskap. Tack till fina familjen och goda vänner för en fin kväll!

20130929-222000.jpgNu sitter jag här med nylackade naglar, Essie:s After school boy blazer, så mörkblått att det touchar på svart. Chict och rockigt på samma gång, en klar favorit i höst!

Bilden är tagen med min mobil och med blixt.