Taggar

, , , ,

Jajemänsan! Yours truly firar födelsedag idag! Förvisso är det alltid kul med födelsedagar och presenter men eftersom siffrorna inte är så viktiga längre fick jag räkna efter om det var 36 eller 37.. Well, 36 är det i år! Och om gruset i ögonen försvinner under dagen så kanske jag bjuder på en bild på Instagram senare!

Det blir inte mycket firande idag, det tog vi hand om i lördags när familj och vänner var här. Helmer är ihopbyggd tack vare sambo och son, råsaftcentrifugen har använts flitigt och Elliot är överförtjust i processen att göra egen juice.

Egentligen borde jag ju bara luta mig tillbaka och storbeställa från diverse hemsidor, allt sådant som jag tycker är kul; makeup, hudvård och nagellack. Men eftersom jag skämt bort mig själv med en prenumeration på Glossybox (total besvikelse denna månad), handlat på Rituals på Väla, fixat håret med klipp och ombrefärgning och på fredag ska på ansiktsbehandling så kanske jag ska lugna mig lite? Vi gör så.

Det enda jag faktiskt önskar mig nu är ett fransserum. Och jag orkar inte leta fram ett bra, (alla tillverkare ropar klart högst om sitt eget, eller hur?), vad har ni för tips? Har ni testat nåt bra fransserum på sistone?

Jag gör lite mer kaffe, njuter av tystnaden i några minuter och längtar till yogan (=egentid!) ikväll! Kram på er!