Taggar

, ,

bareMinerals Frame & Define brow styler

bareMinerals Frame & Define Brow Styler

Nya brynpennan Frame & Define Brow Styler från bareMinerals beskrivs som en ”elegant allt-i-ett-produkt för ögonbrynen”.

Pennan kommer i två två färger och ska passa alla hudtyper och hudtoner. Jag har använt Universal Dark (och gett min syster Universal Light) för jag gillar mina bryn mörka.

Pennan skruvas upp ur hylsan och behöver inte vässas. Formulan är något torr och man får ”jobba” lite med spetsen på huden. Hellre en torr brynpenna än utsmetad färg. I andra änden göms en borste som hjälper till att forma brynen och sprida ut brynfärgen över stråna.

Jag gillar! Jag föredrar brynprodukter som ska appliceras i huden för att få brynen att se mer ”jordade ut”. Svårt att förklara, men ibland ser det ut som om brynen inte sitter fast i ansiktet!

Enkel applicering och bra hållbarhet. Priset är mer än lite i överkant, 275kr och finns hos utvalda spa, salonger och butiker.

bareMinerals Fram & Define Brow Styler

bareMinerals Fram & Define Brow Styler