Taggar

, , , , ,

opixmaskissmeatmidnight004

OPI Kiss me at midnight är en del av årets julkollektion från OPI; Mariah Carey Christmas Collection by OPI.

HLE22_KissMeAtMidnightNu tänkte jag börja visa er lacken ur julkollektionen Mariah Carey Christmas Collection by OPI. Bara så vi är överens från början; alla inlägg med OPI:s julkollektion är alltså gjorda sedan tidigare och tidsinställda. Dessa varvas givetvis med andra inlägg också.

Det ingår 18 lack i kollektionen, jag kommer visa alla, vissa som hela manikyrer, andra i kombination med varandra.

Det helt galna och glitterskimriga Kiss me at midnight är ett av sex Liquid Sands i kollektionen och man kan inte ta ögonen ifrån det! Lysande blå, skimrande silver och små glittriga bitar.

Lacket är otroligt lättlackat, två lager blir heltäckande semimatt blått och glittrande. Finishen blir givetvis grynig.

Jag visar både utan överlack Seche vite och med. Personligen föredrar jag med överlack eftersom det tar bort den grova ytan som jag inte är helt överens med. Det är bara så.

Kiss me at midnight utan överlack

Kiss me at midnight utan överlack

Kiss me at midnight utan överlack

Kiss me at midnight utan överlack

Kiss me at midnight med överlack

Kiss me at midnight med överlack

Även om det är ett Liquid Sands-lack så kan jag knappt ta ögonen från naglarna när jag har detta på. Det lyser, det glittrar, det syns! Så om du bara vill ha ett lack från kollektionen och med säkerhet synas på jul- eller nyårsfesten: this is it! Så galet snyggt, jag tror det vilar någon sorts god och glittrig magi över det här lacket.

Kollektionen släpps i mitten på november och kostar cirka 150kr.