Taggar

, , ,

OPI In My Santa Suit

OPI In My Santa Suit

OPI In My Santa Suit

OPI In My Santa Suit

Till detta lack saknar jag flaskbild. Ja, alltså det finns flaskbilder, men en del har kommit i fel namn och jag reder inte ut att sortera, kolla namn och jämföra bilder och färger just nu. Jag bjuder på några extra bilder på själva lacket istället!

Vackra tomteröda In My Santa Suit. Lacket är så klart rött det går, med ett superfint mikroskimmer i. Jag skulle önska att det var lite mer täckande, på bilderna har jag två lager och ändå syns den vita nagelranden på vissa bilder.

Men visst är det läckert? Det fina skimret har varit svårt att fåna på bild, men det syns väldigt väl i flaskan. Om ni kikar på det i butik så kommer ni förstå vad jag menar!

Som vanligt har jag avslutat manikyren med ett lager Seche Vite.

OPI In My Santa Suit

OPI In My Santa Suit

OPI In My Santa Suit

OPI In My Santa Suit

OPI In My Santa Suit

OPI In My Santa Suit

OPI In My Santa Suit

OPI In My Santa Suit