Etiketter

, , , , ,

OPI Tre sorters Liquids sands

OPI Tre sorters Liquids sands

Här är tre Liquid sand-lack från årets julkollektion från OPI, Mariah Carey Christmas Collection by OPI. Anledningen att dessa tre kommer i samma inlägg är just för att de inte tilltalar mig särskilt mycket. De är sådär halvlika, lite olika, men inte tillräckligt för att verkligen göra ett ordentligt avtryck i lackdjungeln.

Och ännu en gång; inte min grej 😉 De är tjusiga att se på, glittrar och och reflekterar ljus jättefint, men det är just texturen som inte tilltalar mig riktigt. Minns ni hur det lät och kändes när man drog med naglarna på svarta tavlan? Den känslan får jag….

Av dessa tre har jag ändå en favorit, Baby please come home. En lilagrå variant som skimrar och gnistrar übertjusigt.

opixmaspicasatriplesands

OPI Make him mine

OPI Make him mine, lillfingernagel

OPI Baby please come home

OPI Baby please come home, ringfingernagel

OPI Silent stars go by

OPI Silent stars go by, långfingernagel

Kollektionen finns i butik från mitten av november och kostar cirka 150kr styck.

