Etiketter

, , ,

OPI It's frosty outside

OPI It’s frosty outside

OPI It's frosty outside

OPI It’s frosty outside

Ännu ett sandlack från Mariah Carey Christmas Collection by OPI, It’s frosty outside. Liguid sands känns precis som det låter, som flytande sand och ger en grynig yta. (Obehagligt enligt mig). Jag är den första till att erkänna att jag inte gillar den finishen, MEN: att titta på dem går bra för de är otroligt fina allihop.

Fördelen med Liquid Sands är att de är fantastiskt lättlackade! Smiter på nageln utan att bråka och har hittills suttit länge också.

I just det här fallet hatar jag att älska It’s frosty outside lite extra. Har ni någon gång stått och beundrat frostigt glittriga rutor för att fem minuter senare svära över hur hårt det sitter på BILrutan. Jo, lite så är det. Vackert till tusan! Men sand-lacken är lite svårare att få av än ”vanliga” lack utan glitter eller annan textur.

Om man är lite som jag att man älskar Liquid sands på avstånd så kan det vara bra att investera i toplack! Minimum är klart två lager toplack för att få ner den ruggiga ytan, för det formligen ÄTER upp toplacket. Men på så sätt kan man alltså äta kakan och ha den kvar.

Vad tycks?

OPI It's frosty outside

OPI It’s frosty outside

OPI It's frosty outside

OPI It’s frosty outside

OPI It's frosty outside

OPI It’s frosty outside

OPI It's frosty outside

OPI It’s frosty outside

OPI It's frosty outside

OPI It’s frosty outside

