Taggar

, , ,

OPI Sleigh ride for two och accentnagel All sparkly and gold

OPI Sleigh ride for two och accentnagel All sparkly and gold

OPI Sleigh ride for two och accentnagel All sparkly and gold

OPI Sleigh ride for two och accentnagel All sparkly and gold

Äntligen! säger jag. Innan ni dissar manikyren, för den är ju inte den bästa, det ser jag med. Men nu är det tredje gången jag lackar med dessa två lack, lika tjusiga och lättmålade alla gångerna, men jag jag glömmer/hinner inte fotografera innan de har börjat att slitas. Så denna, något snabba och orensade manikyr är trots allt bättre än när det börjat flaga och den fina ytan ruggats av.

Det blir lite så med en bebis i huset, men nu river vi av ett inlägg, med taskig manikyr😉

Tjusigt vinröda Sleigh ride for two kräver sina två lager och skimrar fiiint. Jag Vampigt, tjusigt och chict. Jag vågar direkt påstå att det är bra mycket mörkare i verkligheten än vad promobilden visar här ovan.

All sparkly and gold.. ja, hur beskriver man detta lack utan att förnedra det? Alla ord räcker inte till. Jag visade snabbt upp det i gruppen Lacka – Visa på Facebook och jag visade en film på Instagram och jag står fast vid mina ord: det glittrar som en bäck av flytande guld solljus. Och precis så är det. Jag sitter och tittat på blinget, glittret och bara förundrar av hur vackert det är. Och då är jag egentligen en silvertjej through and through.

OPI Sleigh ride for two och accentnagel All sparkly and gold

OPI Sleigh ride for two och accentnagel All sparkly and gold

OPI Sleigh ride for two och accentnagel All sparkly and gold

OPI Sleigh ride for two och accentnagel All sparkly and gold

OPI Sleigh ride for two och accentnagel All sparkly and gold

OPI Sleigh ride for two och accentnagel All sparkly and gold

Kollektionen släpps i mitten av november och lacken kostar 150kr styck.