Etiketter

, , , ,

Underneath the mistletoe

Underneath the mistletoe

HLE07_UnderneathTheMistletoeTjusiga Underneath the mistletoe från Mariah Carey Christmas Collection by OPI känns som det självklara valet inför julhelgen. Det sprudlar liksom jul om det, vacker röd färg, glitter, skimmer och färgen får ett fint djup på nageln. En färg som jag skulle rekommendera min jultokiga vän, Lisbet!

Av sex röda lack är detta min stora favorit, även om jag fick slåss lite med det i början. Jag upplevde att lacket halkade på nageln, öppnade upp ”fönster” och det blev lite streck. Jag tänkte att det vore en mardröm (nästan) om ett i flaskan så vackert lack skulle vara omöjligt att lacka med!

Hemligheten blev Orly Bonder som baslack, det ger en lite ruggad yta som lacket kan fästa på. Två flödiga lager av Underneath the mistletoe och överlacket Seche vite.

Underneath the mistletoe

Underneath the mistletoe

Underneath the mistletoe

Underneath the mistletoe

Kollektionen släpps i mitten på november och kostar cirka 150kr.

