Taggar

, , , ,

OPI Cute little vixen

OPI Cute little vixen

Här är näst sista lacket ut ur Maria Carey Christmas Collection by OPI. Cute little vixen. Säger mig ingenting. Går det åt rött? Är det lila i det? Mer brunt än vinrött. Mycket skimmer är det! Lättlackat och som sagt skimret är riktigt fint och syns, framför allt i bra ljus så det kan reflekteras ordentligt.

Men som sagt, jag är inte överimponerad av färgen, den talar liksom inte till mig. På bilderna har jag ett lager baslack och sedan två lager av lacket Cute little vixen. Det är meningen att jag håller undan pekfinger och långfinger eftersom de drastiskt knäcktes häromdagen. Inte skivade sig, utan KNÄCKTES. Aj! och lite arg faktiskt.

opixmascutelittlevixen002

OPI Cute little vixen

opixmascutelittlevixen005

OPI Cute little vixen – denna bild är tagen i sk dagsljus, lite mörkt och dystern en höstdag och gör att lacket ser ganska tråkigt ut utan bra ljuskälla.

opixmascutelittlevixen004

OPI Cute little vixen

opixmascutelittlevixen003

OPI Cute little vixen

Kollektionen släpps i mitten på november och kostar 150kr styck.