Taggar

, , ,

Dags att visa upp fyra favoriter, denna gång för oktober. Dessa fyra produkter har känts självklara och jag behövde inte fundera länge innan de spontant dök upp.

DSC_0408Essie Apricot cuticle oil, Idun Björnbär, L’Oréal Superliner blackbuster, bareMinerals Lash Domination.

Nageloljan Apricot cuticle oil från Essie har använts flitigt och känns mjukgörande för både nagelband och nagelplatta. Samt att den är väldigt dryg!

Läppstiftet Björnbär från Idun som har helt fel färgåtergivning (hej mörka höst utan dagsljus) blev direkt en favorit när den dök upp i brevlådan. Läppstiftet känns vårdande och mjukt på läpparna och färgen är har en mörk och djup lilabärig ton med fin lyster.

Megaeyelinern Superliner blackbuster från L’Oréal är en kraftig penna med tjock filtad spets som ger supersvarta linjer. Den är något svår in mot ögonvrån och om man vill ha tunna linjer ska man välja en annan variant. Men jag älskar! Kraftigt svart eyeliner är superhett i höst!

bareMinerals Lash domination har jag kallat diskborste och det står jag fast vid, det är en jättestor borste! Men med lite vana så sveper man på mascara som aldrig förr. Den fångar mina fransar fint, separerar och ger volym.

DSC_0404 DSC_0403