Taggar

,

HOT makeup Multi eyeliner mascara

HOT makeup Multi eyeliner mascara

Vid första anblick – hey kul grej! Och sen fattar man att det här kommer ju aaaaaldrig att funka!

HOT makeup Multi eyeliner mascara beskrivs som enkel att applicera och ska samtidigt spara både tid och plats i badrummet. Och det gör den alldeles säkert, för jag kommer att slänga min.

Produkten är utformad som en kombinerad mascara-eyeliner-applikator av plast/gummi, jag vet faktiskt inte. Den sviktar lite och ger efter vid tryck. Den spetsiga applikatorn till eyeliner känns näst intill omöjlig att måla med. Funkar okej på handryggen men går inte att vinkla vid ögat, den applicerar ojämnt och det blir  öppna ytor i det skulle vara en heldragen linje.

Marscaraborsten då? Kanske att den funkar, vem vet. Troligtvis måste jag klippa av eyelinerspetsen för att få reda på det. Hur ska jag annars måla fransarna i inre ögonvrån utan att få blå näsa?

HOT makeup Multi eyeliner mascara kom i Glossyboxen som jag visade i det här inlägget.

Aldrig i hela mitt liv att jag skulle betala 79kr för den här produkten.