Etiketter

, , , , ,

The Body Shop Cranberry Joy, Ginger Sparkle och Vanilla Bliss

The Body Shop Cranberry Joy, Ginger Sparkle och Vanilla Bliss

Årets julkollektioner från The Body Shop är repriser och favoriter från förra året. Cranberry Joy, Ginger Sparkle och Vanilla Bliss blev storsäljare och jag är övertygad om att många blir glada nu när de kommer igen. Personligen hade jag gärna sett något nytt på doftfronten även om The Body Shop redan släppt många nyheter i år.

Får vi myrra och kanel nästa år? Myrra i alla fall, please I beg you!

De tre kollektionerna innehåller:

  • Body butter 200ml 195kr
  • Body polish 200ml 165kr
  • Shower gel 250ml 90kr
  • Hand wash 240ml 100kr
  • Hand lotion 240ml 150kr
  • Heart soap 100gram 40kr
  • Hand cream 30ml 65kr
  • Lip dome 6gram 65kr

Mitt hjärta klappar extra mycket för Body butter i Vanilla bliss-serien. Den är på gränsen till gudomlig! Doften och konsistensen gör att man vill äta den med sked. (Nej, jag har inte provat det.) Den är berusande behaglig i doften och för mig är Vanilla Bliss body butter vinnaren alla kategorier bland årets julprodukter.

