Etiketter

, , , , ,

Gwen Stefan for OPI

Gwen Stefan for OPI

Redan i mitten på januari lanseras en otroligt spännande kollektion från OPI, nämligen samarbetet med coola och vassa Gwen Stefani. Kollektionen har några  häftiga detaljer som kromeffekt, strass och läckra färger.

Gwen Stefani for OPI

Gwen Stefani for OPI

Mina favoriter, utan att ens ha testat något än, är halvmatta med satinfinish 4 in the morning, fantastiskt röda Over & Over A-Gwen och holografiska glitterkaskaden In true Stefani fashion.

Lacket Push and shove tillsammans med Lay down that base ska ge spegelblanka kromnaglar och jag kan knappt bärga mig tills dessa finns i butik. Jag vill ha kromnaglar!

Kika in hos Fröken Rosa för att se ”live”-bilder på flaskor och kulörer!

Kollektionen kommer i mitt på januari och vill ni har något av lacken föreslår jag att ni är snabba!

