Etiketter

, , ,

För några veckor sedan tävlade jag på Pürminerals Facebooksida och vann det här fina kitet!

Pürminerals Bare it all

Pürminerals Bare it all

Jag har kikat på det ett par månader och tänkt att det kan ju passa, ungefär alltid! Till en enkel vardagsmakeup eller som komplement till en riktig festmakeup! Malin visade ju hur man gjorde en clean beauty-makeup och jag tycker nog det här kitet är som klippt och skuret för just den typen av makeup.

Kitet innehåller eyeliner med filtspets, (min favorit!), rouge, läppstift och higlighter och shading i samma dosa. Läppstiftet kanske inte är min nyans och nyansen till shading kanske är för mörk. Jag ska prova mig fram! Super-pepp nu!

Pürminerals Bare it all

Pürminerals Bare it all

Nu ska jag bara leta fram min shading brush som jag gömt undan någonstans!

