Taggar

, , , ,

La Roche-Posay Physiological cleansing milk

La Roche-Posay Physiological cleansing milk

Beskrivning: La Roche-Posay Physiological cleansing milk är en krämig rengöring som milt ska rengöra huden, skonsamt ta bort makeup utan att störa hudens barriär. Krämen ska appliceras med fingertoppas eller bomullsrondeller och behöver inte tvättas av.

Jag-ba-VA?!

Rengöringskrämen känns glatt på huden, smetar ut makeup i ansiktet som sedan biter sig fast i huden. Jag känner mig skitig och bara tanken på att inte tvätta mig med YES diskmedel och skrubba med en diskborste efteråt gör att det kliar överallt!

I vanliga fall älskar jag krämiga eller oljiga rengöringar, de är ofta milda för hud som är torr, irriterad eller känslig, men det här blir jag inte vän med.

Pris cirka 139kr för 200ml.