Taggar

, , , , , ,

Med samma iver som tidigare sliter jag upp min Glossybox när jag hittar den i brevlådan! Det är svårt att bli imponerad, det måste jag erkänna. Men kanske känns den här boxen lite trevligare än de som kommit tidigare i höst.

Glossybox december 2013

Glossybox december 2013

I den här boxen hittar vi:

d:fi Volume cream: jag är som bekant ganska dålig på det här med hårstyling. Mitt hår är långt, tjockt svall med lite fall. Det är inte varje dag man släpar fram plattången eller ens fönen för den delen. Så missförstå mig rätt när jag frågar ”Volymkräm?”

Nails INC är ett märke som jag inte testat något från tidigare och nyansen vinröd är verkligen spot on för säsongen. Thank you!

Renu Lip and eye active lift: en del kan tycka att det är märkligt med en kompinerad ögon och läpprodukt, men faktum är att ansiktets pH-värde runt ögon och läppar är samma att dessa produkter ofta passar båda. Men Renu? En avkomma till Monu som funnits i tidigare boxar? Som mamma till en sexmånaders baby är jag villig att prova en hel del ögonprodukter för att ens se levande ut!

Elisabeth Mott It’s so big volumizing mascara (exklusivt för Glossybox) Betyder det ”Yay!” eller är det så okänt att ingen annan känner till märket? Jag vet inte faktiskt. Men kul med en volymmascara, hoppas på tät borste och inte alltför kladdig formula.

Ardell starter kit: ett startkit för oss som inte använt lösfrallor innan. My god, ett par mindre iöginfallande för den blyga, tack? Dessa fransar skriker ”60-tal, look at me, love me”. Och jag måste nog vara lite salongsberusad för att våga ta dem på mig😉 Men samtidigt så vill jag verkligen börja lägga in fransar i min makeup så jag kanske bara ska gå all-in?

Vad fick ni andra i era boxar, hittade ni något spännande?