Taggar

, , , , ,

Jul- och nyårsboxen från Glossybox 2013

Jul- och nyårsboxen från Glossybox 2013

Eftersom gårdagens decemberbox var ganska trevlig och över förväntan så höjdes förväntningarna igen när jag såg att Jul- och nyårsboxen från Glossybox låg i lådan idag.

Trevligt innehåll!

Här finns:

Absolute! Perfume stick: trodde ALDRIG att jag skulle lyckas öppna den här produkten! My god! med emballage! Plast runt kartonförpackning, sedan själva kartongen, inuti perfumestick i plåthylsa med lock och sedan plastkork på själva stiftet. Miljömedveten much? Mycket trevlig och angenäm doft däremot. Tack!

EuPhidria Volume lipstick, ett sjukt coca-cola rött läppstift med lätt plumpingeffekt. Som med lösfransarna i gårdagens paket får jag nog ha ett glas vin innan jag drar på den här färgen.

Philip B African shea butter gentle & conditioning shampoo: ett återfuktande schampoo som ska fixa nyårsfrissan in no time.

Serious Skincare THE mascara är tydligen den enda maskara jag behöver från och med nu. Den ska förlänga, böja och tjocka till fransarna. Seeing is believing?

So Susan Cosmetics Waterbased pure luminizer ska ge huden glöd och lyster. En highlighter helt enkelt.

butter London Jack the lad, mitt allra första butter London-lack. Jag har ju kikat på dem oändligt antal gången, på nätet, men det är alltid svårt med nyanser. Den här är då spot-on verkligen! Grön semitransparent bas med guldiga och blå smått glitter. Jag älskar det redan!

butter London Jack the lad

butter London Jack the lad