Taggar

, ,

Anastasia Covet waterproof eyeliner - Steel

Anastasia Covet waterproof eyeliner – Steel

Dagens beautyshopping blev ingen konkurs direkt. Jag hade en mysdag med Elliot och han ville absolut inte beautyshoppa minsann! Men att gå i leksaksaffären, titta i djuraffären och äta på McDonalds gick bra!

Anastasia Covet waterproof eyeliner lovar en smetfri formula, och ska hålla bra till och med på vattenlinjen och ska kunna måla både fina linjer och kraftiga grafiska kreationer. Pennan är en variant med inbyggd vässare, jag brukar inte föredra dessa, men jag är villig att prova. All in the name of science.

Jag har letat efter en kajal/eyeliner att använda på vattenlinjen, och hoppas att denna kan vara the one. Den fanns i flera fina färger och jag tog nääästan den som var svart med skimmer i. Men insåg ganska snabbt att det är en helt vanlig svart kajal som jag behöver. Och vattenfast.

199kr på Kicks och jag återkommer om, hur, var och när den funkar!