Taggar

, , , , , , ,

December försvann fortare än jag hann säga risgrynsgröt och det är dags för fyra favoriter igen. Dessa har dessutom blivit lite försenade på grund av väldigt dåligt fotograferingsljus och lite tidsbrist när det gäller bloggande. Dessutom hakade jag ju på Temavecka Läppar och då blev det lite förskjutning bland inläggen.

Essie Toggle to the top, Cicamed Cleanser antioxidant, Viva La Diva Chrystal eyeliner, Toni&Guy Smoothing Lotion

Essie Toggle to the top, Cicamed Cleanser antioxidant, Viva La Diva Chrystal eyeliner, Toni&Guy Smoothing Lotion

Essie Toggle to the top är ett av lacken i Essie Winter Collection 2013. Lacken dök upp ett par veckor innan jul och jag kastade mig över detta lack som jag spanat på bland pressbilderna. Lacket är mörkt rött med glitter i och med två-tre lager och överlack får lacket fantastiskt färg och djup. Investera om ni inte redan gjort det!

Cicamed Cleanser antioxidant är årets bubblare som rengöring på min Årets favoriter 2013-lista. Löddrande men mild, tar bort makeup och rengör huden helt utan att torka ut den. Blir den Årets favorit 2014?

Viva la Diva Chrystal Eyeliner kan rädda vilken dull grey day som helst. När du vill piffa till en vardagsmakeup eller gå all in med glitter och glamour till fest. Jag brukar grunda med en svart eyeliner och sedan fylla i den med glitter. Dessa eyeliners är lite glesa i färg och glitter men går att bygga upp med flera lager.

Toni&Guy Classic Smoothing Lotion. Den här hårcremen kom i ett utskick redan för ett år sedan. Jag använde den ganska intensivt under vintern men sedan har den hamnat längre bak på hyllan. Nu har den fått flytta fram igen för den är verkligen en favorit under de kalla månaderna.
Smoothing Lotion är en kräm som tar bort frizzighet och samlar ihop torrt och statiskt hår.