Taggar

, ,

Cicamed Cleanser Antioxidant 295kr

Cicamed Cleanser Antioxidant 295kr

Nu börjar jag få något av en hallelujakänsla här hemma. Det senaste halvåret har jag testat flera produkter från Cicamed och jag är nöjd med allihop!

I det här inlägget recenserar jag Cicamed Cleanser antioxidant som snabbt blev en favorit; bubblare på listan Årets favoriter och direktkvalificerade sig som en av fyra favoriter i december.

Jag anser att grunden inom hudvård och frisk hud är en bra rengöring anpassad för din hudtyp. En rengöring ska vara skonsam mot huden men samtidigt rengöra effektivt utan att torka ut och förstöra hudens barriär. Allt detta lever Cicamed Cleanser antioxidant upp till. Rengöringen fixar utan problem smink och vattenfast maskara.

Rengöringen innehåller bl.a. trollhassel, antioxidanter, aloe vera, mjölksyra och olja från grapefrukt, ingredienser som ska lugna, återfukta och stimulera cellförnyelse. Oljor från grapefrukt ger en behaglig doft.

Alla dessa nya och positiva bekantskaper gör att jag blir nyfiken på mer från serien, den har verkligen levererat vad den lovat. I serien finns tex spännande AHA-serum, kollagen-boostande mask och reparerande ansiktsolja. Har ni provat något från Cicamed?

Jag har inget mer att säga än ”spring och köp!”. Cicamed kan du bl.a. köpa i deras egen webshop, hos Skincity.seMilitus Medical, eller eleven.se Cleanser antioxidant innehåller 150ml, är effektiv och dryg, priset på cirka 295kr är rena fyndet faktiskt!