Taggar

, , , ,

Om jag minns rätt så köpte jag China Glaze Bend over backwards förra sommaren. Detta är däremot första gången jag testar nagellacket. På promobilden fick jag för mig att lacket skulle ha en mörkare och djupare röd färg, men det går mer åt tegelrött. Jag gillar verkligen inte orange/tegelrött. Det är ingen smickrande färg på mig.

China Glaze Bend over backwards

China Glaze Bend over backwards

Om vi går över till lackegenskaper så är det en ren fröjd, det smiter lätt över nageln, täcker bra och får ett fint skimmer. Av den anledningen har jag inget att klaga på alls. Det fina skimret och glansen gjorde det något svårt att fotografera, men jag hoppas ändå att ni får en idé av hur det ser ut.

China Glaze Bend over backwards

China Glaze Bend over backwards

China Glaze Bend over backwards

China Glaze Bend over backwards

China Glaze Bend over backwards

China Glaze Bend over backwards