Taggar

, , , , ,

Essie Winter Collection 'Shearling darling'

Essie Winter Collection ‘Shearling darling’

Essie Shearling darling från Winter Collection 2013 är en vampig mörkt blodröd nyans som väcker avund. Jag bara älskar nyansen! Jag har visat upp den en gång förut, dock med väldigt dåliga bilder. Eller rättare sagt, dåligt skick; jag städade köket innan jag fotograferade lacket. Hädanefter gör jag tvärtom!

Shearling darling lackas utan problem, täcker riktigt bra redan på första lagret men jämnar ut till perfektion på två lager.

Jag vill bara tillägga att det är S-O-L-E-N som lyser upp bilderna nedanför. SOLEN minsann! Saknad och efterlängtad!

Essie Winter Collection 'Shearling darling'

Essie Winter Collection ‘Shearling darling’

Essie Winter Collection 'Shearling darling'

Essie Winter Collection ‘Shearling darling’