Taggar

, , , , ,

No7 Devils Delight

No7 Devils Delight

No7 Devils Delight kom i ett utskick för något halvår sedan, kanske mer, och jag har använt det ett par gånger men inte fått till bra bilder för att visa i bloggen. Jag vet inte om dessa bilder gör lacket rättvisa, men jag gör ett försökt.

Lackets formula är superlätt att lacka med, en blanding av kräm och jellylack. Två lager täcker bra, men ger ändå lite vit nagelkant. Lacket har bra och stabil längd på penselns skaft och själva penseln är wunderbar, platt som breder ut sig nageln utan att vingla iväg. I början svor jag lite över penseln för det var ett par strån som var för långa, de klippte jag av helt enkelt.

No7 finns att köpa hos Apotek Hjärtat och de kostar runt 69kr. Gilla?

No7 Devils Delight

No7 Devils Delight

No7 Devils Delight

No7 Devils Delight