Taggar

, , ,

Fyra favoriter: Oriflame, Lumene, Laura Mercier och solbrillor från Specsavers!

Fyra favoriter: Oriflame, Lumene, Laura Mercier och solbrillor från Specsavers!

1. Oriflame Perfect Fusion Foundation med SPF25 och i nyansen Ivory. Nästintill overklig återfuktning! Fantastiskt lätt foundation att jobba med, kan svepas med en foundationborste för lättare uppfräschning eller tryckas in med makeupsvamp för full täckning. Love it either way!

2. Lumene Wild Rose Lipstick i vårfräscha kulören Rose Hip, vi har varit oskiljaktiga sedan det landade i brevlådan för några veckor sedan! Se mitt inlägg om läppstiften här!

3. Laura Mercier Nail Lacquer i färgen Reckless. Liksom läppstiftet ovan har vi levt tillsammans sedan snälla Fröken Rosa skickade lacket (och lite annat som ajg ska visa i bloggen snart!) till mig. Älskar, älskar, älskar!

4. En annan favorit i mars har också blivit mina solisar från Specsavers. Inte de mörkaste glasen i stan men funkar fint när jag kör bil och eftersom jag behöver styrka i glasen slog jag till på bra deal hos Specsavers strax efter nyåret. Nu hoppas jag på fler fina soldagar så de kan slitas med hälsan!

Har ni hittat några nya favoriter i mars?